Nederlands English Deutch
Meer dan 16.000 onderdelen en accessoires op voorraad Gespecialiseerde werkplaats Dealer van verschillende bekende merken accessoires Vandaag voor 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis Verzending gratis boven de € 150,- binnen Nederland
Retourneren

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het bestellen van de juiste artikelen. Als u toch uw bestelde artikelen wilt retourneren, kunt u dat aangeven tot maximaal 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U heeft daarna nogmaals 14 dagen de tijd om uw bestelling terug te sturen.

Als wij uw zending in goede staat hebben ontvangen wordt de retour verwerkt en storten wij het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar u terug. Let op: wij vergoeden geen retourkosten.

 

Om uw retourzending snel te kunnen verwerken, vragen we u om ons retourformulier (volledig ingevuld) toe te voegen. U vindt het formulier hieronder:

 

Hieronder leest u hoe u uw zending kunt retourneren bij de vervoerders waarmee wij samenwerken:

 

Voor pakketten bezorgd met DHL:

Deze kunt u eenvoudig retourneren met behulp van ons retourportaal. U hoeft enkel het verzendlabel te printen en het pakket in te leveren bij een DHL servicepunt. De retourkosten voor deze zending worden automatisch van het door ons verschuldigde orderbedrag afgetrokken.

  1. Meld uw zending aan voor retour door de stappen op het scherm te volgen. U heeft hierbij uw track en trace-code nodig, deze kunt u vinden in onze e-mails. Kies zelf een DHL-servicepunt bij u in de buurt om uw zending af te leveren. Print vervolgens uw retourlabel.
  2. Download ons retourformulier en vul het in zodat wij kunnen zien van wie de retour afkomstig is en uw zending snel kunnen verwerken.
  3. Pak uw artikelen goed in (waar zover mogelijk in originele verpakking) zodat ze onbeschadigd bij ons aankomen. Vergeet niet uw retourformulier bij te voegen!
  4. Geef het pakket, met retourlabel, af bij het door u gekozen afleverpunt.

(als u het pakket liever zelf terug wilt sturen met de post, kan dat natuurlijk ook. vergeet ook dan niet om het retourformulier toe te voegen)

 

Voor pakketten bezorgd met TransMission:

Voor TransMission hebben wij geen retourportaal. U kunt uw zending zelf terugsturen via de post. De kosten voor retourneren worden niet vergoed. Voor pallets e.d. is er de mogelijkheid deze bij u af te laten halen, maar wij brengen hier wel een bedrag voor in rekening.

  1. Geef aan dat u uw bestelling wilt retourneren door een e-mail te sturen naar [email protected] 
  2. Download ons retourformulier en vul het in zodat wij kunnen zien van wie de retour afkomstig is en uw zending snel kunnen verwerken.
  3. Pak uw artikelen goed in (waar zover mogelijk in originele verpakking) zodat ze onbeschadigd bij ons aankomen. Vergeet niet uw retourformulier bij te voegen!
  4. Zend uw pakket naar ons retour. Ons retouradres is Kalkoven 5, 9351 NP Leek.

 


Voor het retourneren hanteren wij een aantal richtlijnen:

  • Stuur producten voor zover mogelijk terug in de originele staat en verpakking, en plak geen tape op producten of op de verpakking, alleen op de verzenddoos. Bij beschadiging of anderszins onverkoopbare producten behouden wij ons het recht voor om een gedeelte van het aankoopbedrag in te houden i.v.m. waardevermindering.
  • Is uw bestelling defect, beschadigd bij u aangekomen of is er een ander probleem? Neem dan contact met ons op voordat u het artikel terugzendt, en maak eventueel een foto waarop de beschadiging duidelijk te zien is.
  • Verzendkosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening (uitzonderingen hierop zijn garantiekwesties en verkeerde leveringen).
  • Artikelen die verzegeld worden geleverd kunnen alleen worden geretourneerd wanneer de verzegeling niet is verbroken. Is dit wel het geval dan wordt het artikel niet teruggenomen.
  • Artikelen die per meter of centimeter geleverd worden, en dus op maat zijn afgesneden (bijvoorbeeld stof, inlegbies of rubbers) kunnen niet worden teruggenomen.
  • Retourzendingen zonder retourformulier of vermelding van afzender worden minder snel verwerkt. Het terugstorten van het aankoopbedrag kan hierdoor vertraagd worden.